tehnozena

21.02.2009., subota

jadni diskriminirani...

... pušači. Da, da, opet ja o istom, ali ne mogu izdržati. Jučer u Jutarnjem veliki naslov u kojem se žali jadne pušače u NSK. Kako mi prijateljica završava doktorat, tako sam i ja nedavno bila u tom kafiću (unutar velike kuće znanja koja ponosno u imenu nosi pridjeve nacionalna i sveučilišna) e da bi se mogla vidjeti s njom. I jadne mi, a o nama ni retka u tim novinama, čekamo da se oslobodi neki rubni stol kako bismo ga odgurale što dalje od dima. Žale se pušači na diskriminaciju, a toga mi je stavrno dosta. I novinara koji ne spominju diskriminaciju nas nepušača svih ovih godina (u mom slučaju, od rođenja). Da bih ja popila kavu sa svojom prijateljicom moram se nagutati dima, ali u novinama samo čitamo o pušačima koji su ugroženi jer neće moći pušiti vamo ni tamo. Dosta već!

A na portalu o poznatima fotke glumice Jelene P. u visokoj trudnoći s cigaretom u ruci. Žena je opaka ovisnica jer niti prije trudnoće nije bilo moguće vidjeti niti jedinu njezinu fotku a da nema čik u ruci. Svejedno, mogla se potruditi. Piše tamo da je u sat vremena popušila 10 cigareta. A kad vidim trudnicu koja puši, pitala bih je samo jedno: Čega si se ti spremna odreći za svoje dijete, ako niti cigarete ne možeš ostaviti, bar na 9 mjeseci? Najbolje su mi one fore, koje pretpostavljam guraju ginekolozi koji sami puše: djetetu će biti manje zlo ako pušite oko 5 cigareta dnevno ili čak i više, nego da ste nervozni zato što ne pušite. Kažu li to i alkoholičarkama ili narkomankama: samo vi nastavite piti/drogirati se, jer bi ovisnička kriza jače štetila vašem djetetu?

<< Arhiva >>